header
מבצע אתר אינטרנט
אתרים לבניית אתרים

עם התפתחות האינטרנט בשנים האחרונות והתנופה המסחררת שקיבלו הפורטלים והפורומים, הגיע שלב העדנה של הבלוגרים. מאות אלפי בלוגרים בפורטלים, אתרי קונספט ורשתות חברתיות משתפים מדי יום את הגולשים בהגיגיהם על כל נושא שבעולם.
 
בין אם מדובר בביקורת על סרט או בנאום פוליטי חוצב להבות, הבלוגר המתמיד יגלה שיש לו כח אם ירכוש קהל גולשים נאמן ורחב ככל שניתן. גם בלוגרים המושכים אליהם אש מצד הגולשים יגלו שהדבר יועיל להם, לפחות מבחינה כלכלית; מיד תדעו למה.
 
בהנחה שנכנסתם לבלוג בעל תעבורה של משתמשים רבים יחסית, ישנה סבירות גבוהה שהוא מנוי על תוכנית גוגל אדסנס; על פי כללי תוכנית זאת, מציבה גוגל באנר פרסומי משלה בדף הבלוגר ומתחלקת ברווחים על כל לחיצה על הבאנר. הדבר מדרבן הרבה בלוגרים להמשיך ולכתוב ומספק לרבים מבעלי בלוגים בעולם הכנסה צדדית לא רעה ויש כאלה שזוהי אף הכנסתם העיקרית – אך כאן מדובר בבלוגרים המפורסמים וה"כבדים".
הכלל כאן הוא פשוט – ככל שהתוכן באתר מעניין, הרי שישנה סבירות גבוהה ללחיצות על הפרסומות באתר.
 
אתרים לבניית אתרים הם הכלי שבעזרתו נבנים פורומים ובלוגים; מדובר באתר מובנה מראש, שניתן להוסיף לו דפים וקטגוריות כאוות נפשו של המשתמש. ישנם אפילו אתרי פורומים מתחרים אשר משתמשים באותה מערכת לניהול תוכן.
 
ישנם אף בלוגרים המבצעים שימוש אינטראקטיבי ומדברים עם קוראיהם במצלמה; בעולם וגם בישראל ישנן כמה מערכות כאלה, באתרי תוכן המאפשרים לגולשים לדבר עם הבלוגר ולראות אותו בו זמנית.
 
לבלוגים, כמו לרשת הפייסבוק, יש כח מאוד גדול והוא התגלה עוד לפני שהפייסבוק הגיע לתודעת כולנו. הבלוגים היו זירת השיתוף של מיליונים; אנשים עקבו בדריכות אחרי בלוג של אדם זה או אחר וישנם אף שחקנים מפורסמים שניהלו ומנהלים בלוג באופן סדיר. מערכת האתרים לבניית אתרים שבה משתמשים הבלוגרים מאפשרת להם לבנות את העמוד באופן שהם רוצים והיא כוללת אפשרויות עיצוב שונות, מעיצוב הגופן ועד לעיצוב המעטפת של העמוד.
 
בזירת הבלוגרים, ככל שתהיה יותר מפורסם, תזכה ביותר הכנסה – ורבים מנצלים זאת על הצד הטוב ביותר.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר